Dag 1 - Reisverslag uit Gdansk, Polen van Magnolia - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Gdansk, Polen van Magnolia - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Allianne

Blijf op de hoogte en volg Magnolia

13 April 2023 | Polen, Gdansk

Ik begin de dag veel te vroeg om 2.30. Met weinig slaap heb ik m’n koffer nog snel gewogen en toen ben ik met mama in de auto gestapt. In de bus heb ik geprobeerd te slapen wat niet is gelukt, maar ik heb wel even rustig kunnen liggen/zitten. Toen we op het vliegveld waren zat iedereen vol energie en was het erg gezellig. Bij het opstijgen van het vliegtuig had ik niet zo veel last van mijn oren, maar bij het landen wel heel erg, het trok helemaal door naar de rest van m’n hoofd. Op het vliegveld pakten we onze koffers en gingen we naar de bus die ons naar de school bracht. Bij de school waren allemaal kleine kindjes aan het spelen en sporten. Toen in m’n Pool weer had gezien heb ik m’n koffer weggezet en zijn we naar een soort lokaal gegaan. In dat lokaal werden dingen verteld over de school en nog wat informatie. Toen gingen we lunchen en daarna hadden we een soort Poolse les waar we een paar nieuwe Poolse woordjes hebben geleerd. Ik ben samen met m’n Pool en nog wat andere meiden naar de winkel gegaan en daarna zijn we naar huis gegaan. Thuis heb ik niet zo veel meer gedaan. Ik kreeg om 6 uur een broodje en ik dacht dat m’n avondeten was en toen kreeg ik om 8 uur nog warm avondeten. Het eten was prima te doen.