Dag 1 - Reisverslag uit Gdansk, Polen van Magnolia - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Gdansk, Polen van Magnolia - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Allianne

Blijf op de hoogte en volg Magnolia

13 April 2023 | Polen, Gdansk

Ik begin de dag veel te vroeg om 2.30. Met weinig slaap heb ik m’n koffer nog snel gewogen en toen ben ik met mama in de auto gestapt. In de bus heb ik geprobeerd te slapen wat niet is gelukt, maar ik heb wel even rustig kunnen liggen/zitten. Toen we op het vliegveld waren zat iedereen vol energie en was het erg gezellig. Bij het opstijgen van het vliegtuig had ik niet zo veel last van mijn oren, maar bij het landen wel heel erg, het trok helemaal door naar de rest van m’n hoofd. Op het vliegveld pakten we onze koffers en gingen we naar de bus die ons naar de school bracht. Bij de school waren allemaal kleine kindjes aan het spelen en sporten. Toen in m’n Pool weer had gezien heb ik m’n koffer weggezet en zijn we naar een soort lokaal gegaan. In dat lokaal werden dingen verteld over de school en nog wat informatie. Toen gingen we lunchen en daarna hadden we een soort Poolse les waar we een paar nieuwe Poolse woordjes hebben geleerd. Ik ben samen met m’n Pool en nog wat andere meiden naar de winkel gegaan en daarna zijn we naar huis gegaan. Thuis heb ik niet zo veel meer gedaan. Ik kreeg om 6 uur een broodje en ik dacht dat m’n avondeten was en toen kreeg ik om 8 uur nog warm avondeten. Het eten was prima te doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Gdansk

Magnolia

Hier kunnen jullie alle belevenissen die de derde klassen van het Magnolia meemaken in Polen volgen.

Actief sinds 02 Sept. 2015
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 38888

Voorgaande reizen:

13 April 2023 - 20 April 2023

Uitwisseling Polen 2023

09 Oktober 2019 - 16 Oktober 2019

Uitwisseling Gdansk 2019-2020

10 Oktober 2018 - 17 Oktober 2018

Magnolia naar Polen 2018

23 Mei 2018 - 30 Mei 2018

Uitwisseling Polen 2018

26 September 2016 - 03 Oktober 2016

Uitwisseling Polen 2016/2017

Landen bezocht: