Dag 2 Esther - Reisverslag uit Gdansk, Polen van Magnolia - WaarBenJij.nu Dag 2 Esther - Reisverslag uit Gdansk, Polen van Magnolia - WaarBenJij.nu

Dag 2 Esther

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Magnolia

15 April 2023 | Polen, Gdansk

Vandaag gingen we de stad in. Wij waren groep 3 en moesten dus om 8:40 bij de school zijn. Wemoesten toen bijna 1 uur met de bus. Het viel me op dat de bussen niet veel verschillen met debussen in Nederland. Toen we aangekomen waren gingen we naar een museum over de tweedewereldoorlog. Daar waren best veel dingen die echt gebruikt waren in die tijd. Om half 12 gingen wedaar weg om een soort city game te doen. We moesten vragen beantwoorden over beelden omgebouwen in die stad. De gebouwen verschilden ook niet veel met die in Nederland. Achteraf is mijverteld dat een Nederlandse ontwerper deze stad heeft ontworpen. In de avond hadden we eenfeestje, dus toen we bij de Polen thuis waren gekomen moesten we snel om kleden en wat eten. Ikvond het best raar want een feestje bij ons op school begint pas rond half 8 en eindigt rond half 11,maar hier zijn andere regels. Hier begon het feestje om 18:00 en eindigde rond half negen.