Dag 1 - Reisverslag uit Gdansk, Polen van Magnolia - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Gdansk, Polen van Magnolia - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Naomi

Blijf op de hoogte en volg Magnolia

14 April 2023 | Polen, Gdansk

Donderdag moesten we om kwart over drie op school zijn. Toen gingen we in een grote bus naar Eindhoven Airport. Daar aangekomen moesten we eerst onze koffer laten wegen. Daarna door de douane heen. We hadden ongeveer een uur vrije tijd op het vliegveld. Vervolgens konden we gaan boarden, dat moest via buiten. We liepen de trap op en we mochten gaan zitten, maar we zaten op een plek waar alleen 16 mocht zitten. We werden één plaats naar voren verplaatst. Het opstijgen vond ik wel leuk en cool, maar het dalen daarintegen absoluut niet. Het deed veel pijn aan mijn oren en het duurde erg lang. Toen we mochten uitstappen moesten we een klein stukje over Airport Gdansk lopen. Daarna konden we de bus in naarde school. Het rijden duurde ongeveer 30 minuutjes. Op de school werden we warm verwelkomt en de meesten ook met een stevige knuffel, waaronder ik. Op school tegen we een kleine presentatie over de school en de stad te zien. Met een warme lunch vervolgd. Daarna een soort Poolse, Engelse en Nederlandse les. En een rondleiding door de school. Toen gingen we naar huis en hebben Oliwia en ik muffins voor vrijdag avond gemaakt. In de avond hebben we nog een rondje gewandeld door haar dorp. Dit was mijn dag, ik heb er erg van genoten en was flink moe toen ik naar bed ging.